03.01.2012.
Brza hrana oštećuje mozak
Poznato je da preterano konzumiranje brze hrane, bogate zasićenim masnim kiselinama, nije idealno za našu liniju, ali se od skora pokazalo da to može da dovede do oštećenja mozga
Istraživanjem, kojim je bilo obuhvaćeno stotinak osoba starijih od 65 godina i čiji su rezultati objavljeni u časopisu "Neurology", analizirani su nepoznati faktori rizika demencije. Naučnici su ustanovili da se mozak ljudi koji u krvi imaju visoki postotak trans masnih kiselina (oblik zasićenih kiselina) skupio, što utiče na loše pamćenje, lošu koncentraciju i izaziva probleme govora.
Za razliku od njih, osobe čija je ishrana bogata vitaminima B, C, D i E imaju veću zapreminu mozga i bolje kognitivne sposobnosti i pamćenje. Istraživanjem je ustanovljeno i da omega 3 masne kiseline, takođe, imaju pozitivno dejstvo na mozak jer poboljšavaju našu sposobnost da rešavamo probleme, planiramo i obavljamo više radnji istovremeno.
izvor: bizlife
Komentari
Postavi komentar
Nema komentara.
Postavite komentar
Ime i prezime:*
E-mail:* (nece biti prikazan u komentaru)
Komentar:*
Unesite sumu:*
8+6 =
Nije dozvoljeno širenje rasne, verske i nacionalne netrpeljivosti kao ni psovke i pogrdni komentari. Za takve komentare administrator zadržava pravo da ih ne odobri i ne objavi.


















